Xcelens Internationl مفتخر است که مجموعه‌ای نوآورانه و انحصاری از محصولات هیالورونیک اسید را معرفی کند که راحتی کامل، رضایت و اطمینان کادر پزشکی و بیماران را در طول تزریق فیلر و پس از آن تضمین می‌کند.

محصولات جنیال توسط یک تیم متخصص ایتالیایی-سوئیسی متشکل از شیمی‌دانان، تکنسین‌ها، مهندسان و متخصصان فعال در حوزه پزشکی زیبایی تولید شده است. این تیم در نظر دارد پیوسته، محصولاتی پیشرفته‌تر با فناوری پیشگام  ارائه دهد.

فرمولاسیون فیلرهای سری Genyal کمپانی اکسلنس سوئیس از لابراتوار معتبر CROMA-PHARMA GmbH اتریش است و سرنگ ها توسط این کمپانی Prefilled می‌شوند.

سوزن سرنگ ها هم ساخت کمپانی معتبر TERUMO Europe N.V بلژیک هستند.

فیلرهای سری Genyal کمپانی Xcelens سوئیس تکفاز هستند. بازجذب طبیعی دارند و هیالورونیک اسید بکار رفته در آن درجه خلوص بسیار بالایی دارد بطوری که کمترین میزان اندوتوکسین (کمتر از 0.05 EU در گرم) در آن دیده می‌شود.

معرفی محصولات

Polyvalent فیلری برای تمامی کاربردها

طی سالهای گذشته مطالعات فیزیکی- شیمیایی پیوسته‌ای در مورد ایجاد کراس لینک توسط تیم ما انجام شده است. نتیجه آن منجر به تولید و توسعه محصولی هدفمند شده که همه مزایای مطلوب پزشکان استتیک و بیماران را در خود دارد: یک ژل تزریقی ایمن، طبیعی،  ماندگار و راحت

فیلر جنیال پلی‌ ولنت محصولی منحصر به فرد با فرمولاسیونی خاص، مناسب برای تمامی اصلاحات زیبایی است.

  • تمامی چین و چروک‌های سطحی و با عمق متوسط را درمان می‌کند.
  • خطوط لب را بازآرایی می‌کند و حجم لب را افزایش می‌دهد.
  • انتخابی عالی برای تزریق های زیر چشم است.

ویژگی‌های برجسته فیلر جنیال پلی ولنت

  • منشأ غیر جانوری:

فیلر غلظت بالا سدیم هیالورونات سنتز شده با عملیات دوگانه تخمیر زیستی:

هیالورونیک اسیدِ کراس لینک شده بدون استفاده از محرک زیستی، با غلظت 23 میلی‌گرم بر میلی‌لیتر.

  • وزن مولکولی فوق العاده بالا (3 میلیون دالتون):

این مشخصه در کنار اسید هیالورونیک کراس لینک شده، این امکان را فراهم می‌آورد که مقاومت در برابر تجزیه هیالورونیدازها به بالاترین حد ممکن برسد و بدین ترتیب ماندگاری فیلر در بافت به حداکثر زمان ممکن برسد.

  • ایجاد پیوند عرضی با بوتان دیول دی‌گلاسیدیل اتر (BDDE)

این ویژگی در سراسر جهان به عنوان عامل برقراری پیوند عرضی (کراس لینک) با کمترین میزان سَمیّت شناخته می‌شود و خطر آلرژی را به حداقل می‌رساند.

  • فرمول تک فازی:

تمامی محصولات برند جنیال کمپانی اکسلنس سوئیس، تک فازی هستند و هیچ‌گونه ذره‌ای درآنها وجود ندارد. این ویژگی باعث اطمینان از همگن بودن ژل می‌شود.

Volumae فیلری مناسب برای تمامی حجم‌ها

محصول جنیال ولوما، فیلری با بهترین تعادل بین 3 پارامتر گرانروی (ویسکوزیتی) بالا، قابلیت ارتجاعی و ماندگاری طولانی است. این فیلر تزریق روانی دارد و به پزشک راحتی، رضایت و اطمینان کامل حین تزریق می‌دهد و اثر پرکنندگی عالی، طبیعی و کامل دارد.

در ادامه تجربه موفقی که کمپانی اکسلنس سوئیس در ساخت فیلر پلی ولنت داشت منجر به خلق فیلر جنیال ولوما شد که علاوه بر حفظ تمامی خصوصیات فیلر پلی ولنت، محصولی خاص با حجم دهی فوق العاده در ناحیه صورت است.

فیلر ولوما یک ژل با میزان بالای پیوند عرضی (کراس لینک) است که حاوی هیالورونیک اسید 23 میلی‌گرم بر میلی‌لیتر می‌باشد و برای دست‌یابی به سطح پرکنندگی مطلوب بدون آسیب به بافت‌ها، با استفاده از یک نیدل 27G تزریق می‌شود.

ویژگی‌های برجسته فیلر جنیال ولوما

  • پر کردن خطوط و درمان‌ چروک‌های عمیق در پوست ضخیم
  • بازیابی حجم صورت یا حجم‌دهی به صورت
  • افزایش قابل توجه حجم لب‌ها

طول دوره ماندگاری فیلر به عنوان یک محصول قابل بازجذب، فوق العاده بالا است. ماندگاری فیلر جنیال بین 8 تا 18 ماه پس از تزریق است.

Genyalift مزوژلی مناسب برای جوانسازی، آبرسانی و لیفت صورت

بی‌تردید اکنون پر کردن چروک‌ها و افزایش حجم صورت تنها راه جوان‌سازی کامل آن نیست. به همین دلیل، هیالورونیک اسید طبیعی و فاقد پیوند عرضی (کراس لینک)، نقش مهمی در پیش‌گیری از پیری پوست و مقاومت در برابر آن دارد و امکان بازیابی قابلیت ارتجاعی و سفتی پوست را فراهم می‌کند.

فرمولاسیون ویژه مزوژل جنیالیفت با غلظت بسیار بالای هیالورونیک اسید  (18 میلی‌گرم بر میلی‌لیتر) و غلظت بالای گلیسرول (20 میلی‌گرم بر میلی‌لیتر) و همچنین وزن مولکولی بسیار بالا معادل 3 میلیون دالتون (که دو یا حتی سه برابر وزن مولکولی بسیاری از محصولات رقیب است)، امکان بازسازی بهینه محیط فیزیولوژیک برای تکثیر و مهاجرت فیبروبلاستها و ساخت دوباره کلاژن، الاستین و دیگر ترکیبات سازنده ماتریکس خارج سلولی را مهیا می‌کند.

مزول جنیالیفت برند جنیال کمپانی اکسلنس سوئیس را می‌توان علاوه بر تمامی نواحی صورت، با برنامه‌های متفاوت بسته به درجه پیری پوست در نواحی دیگر از جمله خط گردن و پشت دست‌ها نیز استفاده کرد. برنامه کلی درمان 2 تا 3 جلسه اولیه با فواصل زمانی کوتاه (15تا30 روز) است و پس از آن دیگر جلسات ترمیمی با فواصل زمانی 2 تا 3 ماه ادامه می‌یابد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت کمپانی مراجعه فرمائید.

محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *